Powered by Blogger.

Saturday 6 August 2011

KAMI DIBERI BIBLE VERSI MELAYU

Beberapa individu beragama Islam yang menyertai aktiviti keagamaan di sebuah gereja di Seksyen 13, Petaling Jaya, ketika pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) membuat pemeriksaan malam kelmarin, hanya sebahagian kecil yang berjaya dikesan, manakala sebahagian besar golongan itu dipercayai menyertainya secara sembunyi atau ‘bawah tanah’.

Kebanyakan mereka terdiri daripada kaum Melayu dan golongan mualaf yang menyertai kumpulan berkenaan disebabkan kesempitan wang untuk menyara diri dan keluarga serta gagal mendapat bantuan daripada pihak berwajib.

Mereka menyertai kegiatan keagamaan berkenaan secara senyap-senyap di premis persendirian termasuk rumah kedai dan dewan komuniti, bukan saja di Lembah Klang, malah pergerakan ‘bawah tanah’ ini sudah berkembang di seluruh negara termasuk di Kelantan dan Terengganu.

Menurut penjelasan Exco Hal Ehwal Agama Negeri Selangor, Datuk Dr Hassan Ali tindakan JAIS adalah berpandukan kepada maklumat yang mereka terima dalam majlis tersebut terdapat kehadiran beberapa orang yang beragama islam...

Sudah terang lagi bersuluh..! Proses untuk menghancurkan umat islam sedang menular dan bergerak dalam negara kita. Sayang seribu kali sayang.., kerja jahat terkutuk seperti ini masih mahu dilindungi oleh juak juak murahan PAS.

Betapa bengong dan bangangnya Khalid Samad yang mempersoalkan kunjungan Perdana Menteri ke Vatican City bertemu dengan Pope. Menurut pemikiran separuh masak dan tidak siuman Khalid, beliau bertanya “kalau Najib boleh masuk ke gereja di Vatican, kenapa JAIS mahu serbu gereja disini..?”

Astagfirullaah..., kenapalah hitam sangat hati makhluk bernama Khalid Samad..?

Kenapa beliau TAK boleh berfikir secara waras..? Tidakkah jauh bezanya situasi diantara kunjungan rasmi dan menyertai sesuatu upacara sembahyang keagamaan..?

Serbuan JAIS membuktikan seramai 12 umat islam sedang diberikan pendidikan menerusi Bible versi melayu.. Sudah pasti keadaan ini tak sama langsung dengan kunjungan Datuk Seri Najib bertemu Pope di Vatican City.

Tindakan JAIS semata mata mahu membenteras gejala MURTAD! Khalid Samad terlupa untuk semak dalam hukum agama Islam, apakah hukuman sewajarnya kepada umat islam yang Murtad...

Inilah bahananya apabila PAS melacurkan agama dan tambah parah lagi apabila pucuk pimpinan PAS sudah menjulang Ambiga sebagai IMAM mereka..! Lupakah mereka bahawa Ambiga adalah IBU kepada kes Lina Joy yang murtad..??

Matlamat Menghalalkan Cara..! Pimpinan PAS sudah mula menyundalkan diri mereka dan melacurkan agama islam semenjak mereka mula berpeluk pelukan dan berkulum kulum lidah dengan Karpal Singh, Kit Siang, Guan Eng dan lain lain pimpinan DAP...

Demi kuasa.., pimpinan PAS rela menjadi tukang basuh berak Ambiga, Kit Siang...

Apa yang hendak kita hairankan dengan situasi seperti ini berlaku? Kekeliruan dalam isu serbuan gereja seharusnya tidak memeranjatkan kita semua...

Islam cara PAS selepas bulan Mac 2008 bukanlah islam yang sebenar! Islam cara PAS sekarang ini perlu mendapat kelulusan dan persetujuan Ambiga, Karpal Singh, Kit Siang, Guan Eng, Teresa Kok dan lain lain lagi...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP