Powered by Blogger.

Thursday, 28 July 2011

Lagi INDIA ANJING KURAP BABI hina MELAYU.....

KE ANJINGAN INDIA SATU NI HARUS DI AJAR....

Read more...

Sunday, 24 July 2011

SURAT UTK PM

RM100 Juta Dana Pinjaman untuk 607 Kampung (Baru) ???

Skim A : Pinjaman membiayai bayaran premium & memperbaharui tempoh pajakan tanah kediaman???

Skim B : Pinjaman perniagaan mikro???

Skim C : Pinjaman menaik taraf rumah???

Berapa banyak lagi yang perlu Kerajaan lakukan untuk mengambil hati orang Cina. Bukankah PRK selepas PRU 12 telah menunjukkan bahawa pengundi Cina sudah tidak menyokong BN walau bermacam & berbilion RM telah diperuntukan kepada kaum Cina.

Adakah kerajaan sedar bahawa semua ini sangat menghiris hati orang Melayu. Kera di hutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan.

Adakah Kerajaan pasti bahawa orang Melayu akan terus menyokong BN walaupun mereka terus disisihkan dan melihat dengan hati yang pedih bagaimana kerajaan menolong kaum minoriti yang telah menguasai ekonomi negara. Melayu bumiputra terpaksa menagih simpati... Menyedihkan...

Melayu juga ada maruah dan harga diri. Alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan.

Percayalah, MCA & Gerakan sedang menipu UMNO & BN. Pengundi Cina tidak akan kembali menyokong BN walau apa pun yang dipersembahkan kepada mereka. Inilah masanya bagi mereka untuk merobah lanskap politik negara & menjatuhkan Kerajaan Melayu.

Percayalah Perdana Menteri, berilah perhatian kepada orang Melayu. Perkasakan Pendidikan Melayu, Ekonomi Melayu, Sosial Melayu & perkasakan Islam sebagai Agama rasmi orang Melayu. InsyaAllah, Melayu termasuk Melayu UMNO, Melayu PAS, Melayu PKR mahupun Melayu DAP tidak akan teragak2 untuk memastikan kemenangan kepada calon2 Melayu.

Percayalah... Inilah sahaja cara & harapan untuk mengekalkan Kerajaan Melayu Islam di Tanah Melayu ini. Renung-renungkanlah....


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Read more...

Thursday, 14 July 2011

Lagi Cina PUKIMA Naik Kepala...

Mula sekali AS nak sentuh tentang artikel portal jahanamMALAYSIAKINI yang bertajuk 'Lu apa kuasa ambil gua punya IC?' yang sekali imbas sudah nampak jelas niat jahat MK untuk memburuk-burukkan Polis dan Kerajaan. Kononnya mamat celaka bawah ni telah daniaya pihak PDRM dimana dia telah dilokap hanya kerana kesalahan tidak memakai tali pinggang keledar.


Lalu AS bawakan artikel dari Free Malaysia Today yang tampak lebih neutral dalam hal ini dimana mereka telah melaporkan sebab musabab kenapa dia ditahan oleh pihak polis yang mana perkara sebenar langsung tak dilaporkan oleh MK. Baca dan fahami artikel BI dibawah dimana kesimpulan yang boleh AS buat si "Edmund" (bajet omputeh) pada mulanya tidak mahu memberhentikan kereta setelah diminta oleh pihak polis. Pabila polis mintak IC dan Lesen memandu, si Edmund ni secara angkuh tak mau bagi kononnya polis tiada kuasa mintak IC...

Read more...

Tuesday, 12 July 2011

Lakonan PAKATAN YAHUDI Menjadi.......

ATAS....Gambar Sebenar Arwah Baharuddin Yang pada waktu gambar ini dirakam beliau masih lagi belum meninggal dunia dan sedang mendapat rawatan dari Anggota Polis serta Pegawai Perubatan Kerajaan Malaysia.

BAWAH...Untuk makluman Lelaki didalam Video di atas merupakan seorang lelaki yang agak kurang waras orangnya. Nama lelaki tersebut Suhardi Mohd yang sekarang ini menetap di Bangi. Beliau merupakan seorang Broker tanah yang juga mempunyai Dua orang isteri.Suhardi Mohd juga merupakan bekas pengikut Al Arqam.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ivuhjDbG-fk

Read more...

Kematian Palsu Di jadikan Senjata.....

PENGANUT BABIGA TAK MATI !! PEMBOHONGAN TAHAP JUBO BABI !! tuiHH SIAL LAA

kredit to http://www.papagomo.com/
Al Fatihah?



Kejam dan zalim itu lah yang akan terpancul dari mulut rakyat Malaysia yang menyaksikan video diatas. memang menyedihkan apabila seorang yang sedang Nazak dan akhirnya menemui ajal diperlakukan begitu Biadap oleh Pihak Polis tampa memberi apa apa bantuan kecemasan kepada mangsa yang sedang meraung kesakitan.




Blogg KONSPIRASI Pakatan Pembangkang

Itu kata mereka Blogg Blogg dan Media Pakatan Pembangkang sejak pada petang Sabtu sehinggalah ke hari ini. Mereka menyasarkan Video diatas dan Gambar gambar yang menunjukkan seolah olah Arwah Mati Shahid sewaktu Demo Bersih.

Video di atas dan Gambar gambar yang dikeluarkan memberikan kesan simpati kepada para penyokong Pakatan Pembangkang dan ianya juga berjaya menghasut rakyat Malaysia. Sentimen dan emelen sebegini memang menyentuh perasaan setiap insan yang menyaksikannya.


Blogg KONSPIRASI Pakatan Pembangkang

Gomo Simpati? Kasihan? Mari kita dedahkan KONSPIRASI TERANCANG yang mereka Pemimpin Pakatan Pembangkang dan Media mereka lakukan dalam menghasut Rakyat Malaysia.

Untuk makluman Lelaki didalam Video di atas merupakan seorang lelaki yang agak kurang waras orangnya. Nama lelaki tersebut Suhardi Mohd yang sekarang ini menetap di Bangi. Beliau merupakan seorang Broker tanah yang juga mempunyai Dua orang isteri.Suhardi Mohd juga merupakan bekas pengikut Al Arqam.


Hebat Lakonan Sebelum Kematian
Memaparkan Si Mati Bersama Si Kafir
tanda Pakatan Rakyat yang Utuh

BAGAIMANA KONSPIRASI BERMULA

Suhardi Mohd telah dipilih oleh kepimpinan Pakatan Pembangkang untuk melakonkan watak seorang lelaki yang akan Mati sewaktu demo Bersih yang berlangsung. Konspirasi ini dilakukan demi meraih simpati rakyat tidak kira sama ada demo yang berjalan pada 9 Julai lalu berjaya ataupun tidak namun kepimpinan Pakatan Pembangkang inginkan Lakonan Kematian berlaku walau apa cara sekalipun.

KRONOLOGI


Lakonan Suhardi Menjadi Imam


Hebat Lakonan Suhardi

Lihat Gambar Gambar di atas bagaimana Gambar Suhardi Mohd telah diambil lebih awal dan ianya ditunjukkan didalam pelbagai aksi seolah olah beliau menunjukkan tanda sebelum ajalnya.

Rakaman Video pula menunjukkan bagaimana Suhardi Mohd mengelupur ketika digari pihak Polis dan dalam masa yang sama beberapa orang berada disekitarnya mengucap Kalimah Syahadah.


Blogg KONSPIRASI Pakatan Pembangkang

KENAPA SUHARDI MOHD DI TANGKAP POLIS?

Suhardi Mohd sebenarnya memang sengaja untuk pihak polis menangkap beliau kerana telah dirancang akan penangkapan itu. Untuk makluman Pihak Polis yang berada di sekitar demo tidak akan mengkap para pendemo yang tidak mencetuskan kekecohan namun akan menangkap mereka yang mencetuskan Provokasi.

Oleh itu Suhardi Mohd mencetuskan beberapa Kekecohan sehingga mencabar pihak Polis menangkap beliau. Dan akhirnya pihak Polis yang berang telah mengejar dan menangkap beliau dan waktu itulah adengan lakonan mati bermula.

Beliau Suhardi Mohd bertindak pengsan agar di lihat oleh semua yang ada di situ beliau telah mati. Pihak Polis kemudiannya membawa Suhardi Mohd ke Hospital bagi mendapatkan rawatan lanjut memandangkan Suhardi Mohd masih lagi tidak sedarkan diri.


Blogg KONSPIRASI Pakatan Pembangkang

Sejurus sampai di Hospital Suhardi Mohd telah bangkit dari lakonan pengsannya dan bertindak cuba keluar dari Hospital namun telah di tahan oleh pihak Hospital dan Polis. Dan waktu ini lah segala galanya terbongkar.

Suhardi Mohd sebenarnya telah diarahkan bersembunyi oleh kepimpinan Pakatan Pembangkang bagi memberi peluang kepada media mereka memainkan isu Kematian yang kebetulan pada 9 Julai lalu seorang lelaki benar benar telah meninggal dunia disekitar KLCC.

Maka sebab itulah pada sebelah petang membawa ke semalam tak putus putus mereka Media pakatan Pembangkang memainkan Gambar Suhardi Mohd dengan pelbagai cerita. Video Suhardi Mohd yang pura pura mati disebarkan diseluruh medium sama ada Blogg, Facebook dan lain lain lagi.

Pada Mereka Pakatan Pembangkang Ianya Membawa Keuntungan Dalam Lakonan Palsu Kematian Suhardi Mohd ini.

Suhardi Mohd kini sedang diancam nyawa nya kerana bertindak bercerita bahawa beliau sengaja melakonkan watak mati tersebut. Suhardi Mohd yang kini masih menetap di Bangi difahamkan juga telah memberikan kerjasama kepada pihak Polis.

Oleh sebab itu lewat malam tadi berderet deret Blogg Blogg dan media Pakatan pembangkang mengeluarkan Artikel Ralat yang menyatakan bahawa gambar Suhardi Mohd bukanlah Gambar Arwah Baharudin yang sebenarnya meninggal dunia.

Agenda mereka dalam menghasut rakyat telah pun berjaya.


Blogg KONSPIRASI Pakatan Pembangkang

WATAK WATAK LAIN DALAM KONSPIRASI!


Gambar diatas merupakan gambar Suhardi Mohd yang sedang Berlutut memohon Doa sambil seorang lelaki memgang Pembesar Suara.Gambar ini dimainkan didalam Media Pakatan pembangkang yang menunjukkan Kononya petanda Arwah akan meninggal dunia. Gambar ini memberikan simpati kepada arwah dan juga Pakatan Pembangkang.


Ini lah lelaki yang memegang Pembesar suara didalam gambar diatas tadi, Ketua Penerangan AMK Pusat Rozan Azean Mat. Penerangan yang mana mempunyai kaitan yang amat rapat dengan para Media pakatan pembangkang.



Topeng Perak @ Unmasked dilabelkan di Video yang telah disebarkan kepada Rakyat Malaysia bagi meraih simpati dan menghasut rakyat mempercayai bahawa pihak Polis telah melakukan kekejaman ke atas si Mati sepertimana yang ditunjukkan di dalam Video di atas tadi.


Topeng Perak @ Poji Blogger Pembangkang yang memang cukup dikenali dalam dunia Media baru dalam Malaysia. Blogger yang dikaitkan dengan Hussam Musa ini yang mana mendapat peruntukkan RM2 Juta pada tahun lepas bagi menggerakan Media Baru buat Pakatan pembangkang setelah menggantikan Blogger Kickdeffela.

Topeng Perak @ Kru nya berada disaat saat Arwah menghembuskan nafas nya yang terakhir dan ini bukanlah satu kebetulan kerana Konspirasi telah di rancang dan atas sebab itu hanya Beliau dan Kru nya sahaja yang berjaya merakam video tersebut. Oleh sebab itu Video tersebut di labelkan dengan nama beliau dan bukan dengan nama lain.

Apa yang Gomo sampaikan ini adalah kebenaran yang wajar buat Rakyat Malaysia ketahui, artikel semalam juga Gomo telah nyatakan bagaimana mereka Pakatan pembangkang memang sengaja tidak menyediakan Pasukan Perubatan bagi memastikan Kecederaan ataupun kematian berlaku bagi memberikan mereka keuntungan dalam Demo yang diadakan.



Blogg KONSPIRASI Pakatan Pembangkang

Sekarang ini masih ada lagi media media Pakatan pembangkang yang memainkan sentimen Lakonan Palsu kematian Suhardi Mohd. Lihat gambar diatas yang mana gambar gambar di pengkebumian Arwah Baharuddin mangsa yang mati akibat sakit jantung. Diakhir gambar gambar tersebut diletakkan gambar Suhardi Mohd yang sedang memohon Doa walhalkan mereka sendiri tahu yang dikebumikan adalah orang lain dan yang memohon doa adalah orang lain.

Itulah sentimen yang mereka bawa dalam menghasut Rakyat Malaysia dan itulah juga bukti Konspirasi yang mereka rancang bagi menghasut Rakyat. Ini lah dia Pakatan Pembangkang yang sebenar, hebat dalam melakukan Konspirasi.

Semoga segala yang Gomo dedahkan memberi satu maanfaat berguna buat Rakyat Malaysia agar berhati hati dengan mereka Pakatan Pembangkang ini. Jangan hanya kerana RM200 yang di sogok kita menjadi Pencacai kepada mereka.


Gambar Sebenar Arwah Baharuddin Yang pada waktu gambar ini dirakam beliau masih lagi belum meninggal dunia dan sedang mendapat rawatan dari Anggota Polis serta Pegawai Perubatan Kerajaan Malaysia.


KENAPA GAMBAR SEBENAR TIDAK DI KELUARKAN
MEDIA PAKATAN PEMBANGKANG?
 
 

Read more...

Monday, 11 July 2011

DEMO....KERA...SI....ANU-WAR ALJUBURI

Suasana di Jalan TAR pagi tadi
Suasana di Jalan Sultan Ismail tengahari tadi
Ini di Jalan Raja Laut
Jalan Masjid India, semua kedai tutup
Lorong belakang jalan TAR
Kompleks Campbell tutup terus

Kompleks Pertama, tutup. Sogo juga tutup. Tapi tak sempat nak rakam gambar Sogo. Baru nak rakam polis dah datang dekat. Apa lagi ? C.A.B.U.T lah...

Apa jalan pun tahu ni, tapi dekat dengan Petaling Street

Lebuh Ampang, mereka berarak ke KLCC

Sekian dulu.

Read more...

khas untukmu.....Ustaz Zamri “Mari Mengaji TV9″

“Assalamualaikum adik-adik semua…apa khabar? Sudah bersedia untuk mengaji hari ini? Hari ni Ustaz nak mengajar macamana nak huru-harakan negara. Kalau adik-adik nak tahu, SPR di negara kita ini tidak bersih dan tidak adil terhadap parti yang Ustaz sokong.
Oleh itu, Ustaz dan adik-adik sekelian, haruslah membuat demonstrasi jalanan untuk mendesak SPR yang tidak adil itu.
Lagipun, 5 buah negeri yang dimenangi oleh parti yang Ustaz sokong membuktikan bahawa SPR tidak adil. Sepatutnya, parti yang Ustaz sokong tu mesti kalah di semua kerusi DUN dan Parlimen. Kalau kalah semua, barulah SPR itu adil dan bersih dalam pilihanraya yang diuruskannya…”

Agaknya, begitulah yang Ustaz Zamri ni ajar kat budak-budak dalam program Mari Mengaji selepas selesai rakaman.
Ustaz, saya sebenarnya tak kisah langsung sama ada ustaz nak sokong mana-mana parti sekali pun. Nak sokong parti Likud kat Israel sinun tu pun saya tak kisah. Saya pun tak kisah kalau Ustaz nak terlibat dalam gesaan untuk menuntut 8 perkara yang Bershit minta tu. Itu pun saya tak kisah sebenarnya…
Tapi kan Ustaz, yang saya kisahkan ialah penyertaan Ustaz dalam menghuru-harakan ibu negara. Yang saya kisahkan ialah sikap Ustaz yang menderhaka kepada DYMM Yang DiPertuan Agong. Yang saya kisahkan ialah cara Ustaz desak tu tak kena langsung dari segi hukum agama Islam!
Ustaz tak dengar ke apa yang Majlis Fatwa dan Mufti-Mufti Kerajaan Negeri katakan mengenai perhimpunan Bershit tu? Ustaz tak dengar ke titah DYMM Yang DiPertuan Agong, DYMM Sultan Selangor dan DYMM Sultan Pahang, yang melarang rakyat untuk menyertai perhimpunan pimpinan Ambigam itu?
Ustaz, saya fikir, Ustaz sudah tersalah langkah dalam hal ini dan menimbulkan kebencian orang ramai terhadap Ustaz. Ustaz tak malukah menyertai demonstrasi yang melumpuhkan ibu negara dan menyebabkan kerugian berbilion ringgit kepada negara, peniaga dan penjaja kecil?
Seperkara lagi, kalau Ustaz berminat sangat nak join Bershit dan menjadi alat mainan politik pembangkang, sila letak jawatan di TV9. Join politik terus. Mintak jawatan dari PAS, PKR atau DAP. Lepas tu bertandinglah di pilihanraya.
Memandangkan Ustaz seolah-olah menyatakan pendirian Ustaz sebagai penyokong dan alat mainan politik Pakatan Haram, maka secara automatik, Ustaz sudah menjadi seteru politik kami semua, para blogger pro-Kerajaan. Saya harap Ustaz jangan kecil hati kalau kami serang Ustaz…biasalah, itukan rencah politikussss…
Tapi walaubagaimanapun kita bermusuh dalam medan politik, saya tetap menganggap Ustaz sebagai saudara seagama saya. Sebenarnya, saya risaukan Ustaz kerana secara tidak sedar, Ustaz telah menyokong seorang yang anti kedaulatan Islam di negara ini kerana menyokong Ambiga. Tentu Ustaz kenal siapa apa latar belakang Ambiga, bukan?
Justeru itu, saya fikir, sebaiknya Ustaz undur diri dari terus menjadi “duri dalam daging” di TV9. Tapi, kalau Ustaz tak malu atau tidak punya rasa malu langsung, Ustaz boleh terus buat muka tembok dan terus berada di Media Prima itu. Saya tidak tahu sama ada Ustaz punya rasa malu atau tidak lagi selepas menyertai Bershit 2.0! (

Read more...

Nallakaruppan: Melayu tidak sedar ditipu Anwar

KUALA LUMPUR 11 Julai - Masyarakat Melayu diminta menilai semula 'keuntungan' yang diperolehi hasil daripada kesanggupan segelintir mereka yang sanggup menjadi boneka kepada Datuk S. Ambiga dan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan menyertai perhimpunan haram Bersih.
Bekas rakan karib Anwar, Datuk S. Nallakaruppan berkata, penilaian itu perlu dibuat memandangkan 'hidup mati' sesebuah negara ditentukan oleh perpaduan serta kebajikan kaum majoriti di negara tersebut.
Katanya, orang Melayu perlu bertanya sama ada perhimpunan tersebut telah berjaya membawa kekuatan kepada mereka atau hanya memburukkan lagi perpecahan sedia ada.
"Walaupun saya bukan Melayu, tetapi saya sayang negara ini. Saya sedar bahawa kemajuan dan keamanan sesebuah negara bergantung kepada keadaan kaum majoriti di negara tersebut.
"Tetapi lihat kelmarin di mana majoriti peserta perhimpunan haram itu adalah orang Melayu. Semuanya bagai tidak sedar ditipu Anwar dalam usaha menghuru-harakan negara menjelang perbicaraan kes liwat pada 16 Julai ini," katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.
Nallakaruppan menambah, kenyataan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bahawa Anwar adalah petualang negara adalah amat tepat kerana Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu tidak jemu-jemu menipu rakyat.
Buktinya, kata beliau, Anwar terus-terusan melakukan penipuan apabila pekikan reformasi lebih banyak dilaungkan peserta perhimpunan haram Bersih daripada memperjuangkan pilihan raya adil seperti didakwa.
"Dari dulu saya sudah cakap dia lebih hebat berlakon daripada P. Ramlee. Lihatlah bagaimana beliau mengenakan penyokong leher setelah kononnya tercedera pada perhimpunan tersebut. Ia taktik sama seperti dilakukannya sewaktu dipenjara dulu.
"Semua itu saya percaya hanya lakonan bersandarkan kepada video yang pernah tersebar menunjukkan beliau sihat sewaktu dalam penjara tetapi sakit teruk ketika di khalayak umum satu ketika dahulu. Anda carilah di Youtube," ujarnya.
Sementara itu, Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein mendakwa, lakonan Anwar bukanlah sesuatu yang baru sehingga membawa gelaran 'petualang negara' kepadanya.
"Siapa yang keluar masuk hospital? Siapa yang pakai penyokong leher sejak dulu lagi? Siapa di belakang Bersih? Siapa yang huru-harakan negara?
"Dulu dituduh kita hendak meracunnya dalam penjara. Kemudian dia lari ke kedutaan Turki konon bimbang nyawanya terancam. Tidak cukup dengan itu, brek keretanya hendak disabotaj dan anaknya, Nurul Izzah pula dikatakan hendak diculik.
"Semua ini bukan sesuatu yang baru. Apa pun saya yakin kebenaran akan tetap menang," katanya.

Read more...

Mat Sabu berkerusi roda raih simpati...kah..kah...kah...

MOHAMAD cuba menarik perhatian ramai hadir sidang DUN dengan berkain pelikat dan berkerusi roda, (baru lepas bersunat ker??)

SHAH ALAM: Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu semalam cuba menarik perhatian pemberita dan simpati orang ramai apabila hadir pada sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor dengan memakai kain pelikat dan berkerusi roda.

Beliau yang ditemani Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr Abdul Rani Osman dan timbalannya, Khalid Abdul Samad hadir jam 1.30 tengah hari sebelum memanggil pemberita untuk sidang media di lobi DUN.
Pada sidang media yang turut ditemani beberapa Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) pembangkang lain, Mohamad sempat ketawa di depan pemberita sebelum mendakwa cedera ligamen kaki kanan apabila dirempuh kenderaan ketika menunggang motosikal, Sabtu lalu.
“Pasukan keselamatan merempuh dengan kenderaan ketika menunggang motosikal ketika saya menyertai (perhimpunan haram) BERSIH Sabtu lalu.

“Polis bertindak kasar dalam perhimpunan itu sehingga saya cedera. Polis sudah jadi samseng bukan menjaga keamanan dan apa yang berlaku menunjukkan tahap keselamatan paling memalukan," katanya.

Mohamad berkata, beliau tidak menolak kemungkinan mendapatkan rawatan lanjut dengan menjalani pembedahan untuk memasukkan plat besi pada kakinya.

Mohamad antara pemimpin pakatan pembangkang yang ditahan ketika menyertai perhimpunan haram BERSIH di ibu negara Sabtu lalu

Read more...

Sunday, 10 July 2011

Wow....UMI HAFILDA.. ANWAR BALUN SHAMSIDAR 20 KALI!!

Posted: Apr 12, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels: Anwar Ibrahim, PRU Sarawak, Umi Hafilda
66



UMI HAFILDA telah menggegar Bandar Kuching setelah membongkar kisah silam Anwar Ibrahim semasa memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri. Umi mendakwa Anwar telah menjalin hubungan seks secara serius bersama kakak iparnya Shamsidar sehingga menyebabkan beliau sakit mata melihat ketidaktentuan dan arah tuju Shamsidar yang semakin rakus. Umi yang berulang kali menasihati kakak iparnya itu bukan sahaja ditempelak, malah diugut untuk menahan Umi ke dalam ISA jika Umi melaporkan perlakuan sumbang Shamsidar kepada pihak yang bertanggungjawab.




Umi juga amat sedih melihat tindakan abangnya sendiri yang sanggup menggadai maruah isterinya sendiri semata2 mengejar harta kekayaan pada ketika itu. Azmin kata Umi seorang yang tidak mengenang budi kerana Tun Mahathir lah insan yang banyak membantu Azmin namun dirampas pula oleh Anwar yang 'tertarik' dengan Timbalan Presiden PKR itu. Umi juga mengatakan Anwar merupakan Bapa Rasuah ketika berada di dalam Kerajaan dan telah banyak melakukan penyelewengan termasuklah melibatkan peruntukan Kerajaan Pusat terhadap Negeri Sarawak.

Pendedahan Umi setakat hari ini hanya mendapat caci maki dari Anwar dan janji beliau untuk menyaman Umi Hafilda masih tidak kedengaran, membuktikan Anwar gusar dengan pendedahan Wanita tersebut.

Read more...

Anak Melayu Di Mesir, Otak letak kat JUBUR

Anak Melayu Di Mesir Telah Dilacurkan Oleh Pemimpin Pakatan...!!!!!!







Lelaki di atas Mohd Firdaus Bin Madzlan yang di syaki pengerak utama kepada kejatuhan akedemik para pelajar di Mesir kerana beliau lah yang menjadi penghasut kepada para pelajar untuk terlibat dalam Politik yang mana mengahsut para pelajar dengan bermacam dakyah sehinggakan para pelajar tidak dapat menumpukan perhatian kepada pelajaran yang mereka ambil.




Mohd Firdaus ini bukan lagi bertindak sebagai seorang pelajar tetapi lebih kepada Agen Pakatan pembangkang dengan menyediakan sumber keewangan dan juga segala bentuk risalah, tag dan bermacam macam lagi termasuk lah juga Baju BERSIH yang kini telah di jual di Mesir kepada para pelajar Melayu.

Read more...

NAJIB DEDAH SKANDAL ANWAR DAN MAT SABU!!

Posted: Jul 10, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels: Anwar Ibrahim, Mat Sabu, Najib Tun Razak, PAKATAN RAKYAT, UMNO
13

Ini baru dinamakan Perhimpunan. Bukan seperti Anwar dan kuncu2 nya yang menggunakan risiko setiap individu rakyat Malaysia untuk mengejar kuasa. Berderau 1 badan Najib menggunakan bisa yang sekian lama disimpan berucap dengan aura yang luar biasa. Dewan PWTC penuh dihadiri hampir kesemua NGO Melayu, terpukau mendengar ucapan beliau. Habis semua Najib balas. Satu Persatu. Paling tak tahan Mat Sabu turut dibongkar Najib. "Saya kata pada rakan-rakan dari zaman ayahanda saya (bekas PM Allahyarham Tun Abdul Razak) ..ramai mati kebuluran...demonstrasi di Kuala Lumpur...zaman Tun Hussein Onn pun buat juga...zaman Tun Dr Mahathir...buat juga...lepas tu baik sementara( masa dalam kerajaan)...negara aman berapa tahun...lepas tu buat demonstrasi zaman Pak Lah Bersih 1...sekarang zaman saya Bersih 2. Perangai hudoh ini tak berubah dari dulu sampai sekarang...dia lah dalang sebesar-besarnya. Ambiga...siapa Ambiga....kononnya hari ini badan menegakan demokrasi pilihanraya yang Bersih. Yang dok tuding jari kat kita ni bersih sangat ke orang tu...timbalan dia siapa..Mat Sabu sanggup duduk bawah Ambiga..Mat Sabu ni duduk bawah siapa pun tak apa...apa bilik no berapa (merujuk kepada tuduhan kes khalwat Mat Sabu di sebuah hotel di Kota Bharu dulu)." Haaaa.. Terkena bukan 1 peluru. Kalau terkena dekat badan hancur. Anwar? Huh. Bagi Najib Anwar ini bukan beliau kenali sehari 2. Inilah bekas bos beliau masa memegang portfolio Naib Ketua Pemuda dahulu. Inilah rakan seNaib Presiden 1 ketika dahulu. Jika hendak dibogelkan, Hospital Tanjung Rambutan Anwar akan dihantar kelak. Tapi Najib dikatakan ada membongkar kisah Seks Anwar. Off record katanya. Apa dia? Klik 'read more' seperti yang tertera di bawah artikel ini.






“Banyak tak terjawab lagi...jam Omega ( video seks) tak terjawab...nafi seribu kali nafi..pakar forensik terkemuka di dunia kata 99.99 persen...eh..dia kata bukan saya...kerana apa..kerana perut.

“Forensik ni dia bukan ukur perut aje ( katanya disambut gelak ketawa hadirin)...macam-macam...profesor di Amerika tak betul...dengan Saiful pun nafi...

“Saya pun ada pembantu-pembantu tapi kalau nak berunding dengan pembantu berundinglah di pejabat...mengapa nak berunding di sebuah kondominium...apa nama rundingan ini

“Saya bawa Saiful keluar negeri..sebab dia teaboy...orang lain tak boleh buat tea ke...apa keistimewaan tea yang Saiful buat...

“Macam-macam dulu ( masa dalam penjara) kata saya akan kena arsenic poisioning...tak cukup dengan racun arsenic...nak kena injection HIV...semuanya kita ni buruk...sedasyat-dasyat orang ni kerajaanlah...dari dulu sampai sekarang...semuanya buruik kita...dialah manusia sebaik-baiknya...anugerah Tuhan.

“ Inilah manusia yang sebabkan kita hadapi masalah semalam ( demo Bersih)..masalah orang yang hendak sangat menjadi Perdana Menteri...sanggupkan korbankan segala prinsip...ketepikan agama dan bangsa...asalkan akulah Perdana Menteri

“Dulu maki PAS bukan main..kata bodohnya PAS ...saya ingat lagi..PAS tak ada otak...ini dia pakai...tak boleh fikir PAS ni...Kit Siang dia bantai masa jadi Ketua Pemuda UMNO...sekarang ni oh my friend..semua orang dia peluk.

“Inilah angkara yang berlaku kerana nafsu nak jadi Perdana Menteri,”katanya.

Perdana Menteri menilai Anwar gabra bila melihat BN menang pilihanraya kecil demi pilihanraya kecil kebelakangan ini termasuk pilihanraya negeri Sarawak.

“Dia tengok..ini tak boleh jadi ni..kalau macam ni UMNO menang dengan pelan transformasi kita...rakyat dah terima dengan konsep 1Malaysia..dasar nak berlaku adil kepada semua kaum...agenda Melayu kita teruskan...dia tahu kalau tak berbuat sesuatu InsyAllah kita menang dalam PRU 13 nanti.

“Dia pun tahu inilah the last chance for him..bila orang tahu inilah peluang terakhir...dia akan buat segala-galanya...yang baik jadi tak baik...kerana apa...kerana matlamat menghalalkan cara...matlamat dia nak jadi Perdana Menteri menghalalkan cara,”katanya.

Dalam usaha menghadapi ancaman seumpama ini Najib meminta UMNO agar tidak sangsi kekuatan yang ada pada parti.

Beliau menegaskan UMNO sendiri ada ahli 3 juta yang bila-bila masa boleh saingi himpunan Bersih yang dihadiri oleh kira-kira 10,000 orang di Kuala Lumpur semalam.

Katanya tak payah 3 juta...satu juta cukup untuk ‘ tawan’ Kuala Lumpur.

Menurut beliau bukan sahaja UMNO..tetapi campur pelbagai pertubuhan yang sokong kerajaan seperti yang ramai hadir pada majlis itu.

Beliau memberi contoh persatuan seni silat gayong dan lincah.

“Pendekar-pendekar kita turun...tak masuk NGO-NGO lain lagi,”ujarnya.

Apapun kata Perdana Menteri UMNO tidak sekali-kali akan mulakan budaya demonstrasi jalanan.

“Jangan ..kita boleh lawan...semalam kita bagi wakil kita Ketua Pemuda saja turun...itu baru sikit saja kita turun angkatan kita...kalau kita nak buat porak peranda kita boleh..tapi kita yang berhimpun ni ...kita menjunjung prinsip undang-undang negara.

“Kita tak suka pada huru hara...kami suka pada keamanan..kami suka pada negara dimana rakyat hidup dalam harmoni...kita mahu masa depan kita lebih baik dari hari ini..ini sebab kita berhimpun hari ini...bukan kita nak tunjuk kekerasan pada mana-mana pihak..tapi kita nak tunjuk kekuatan kita...ada orang kata inilah silent majority...jadi jangan sesiapa nak timbulkan huru hara dalam negara.
“Nak kata demokrasi...UMNOlah pejuang demokrasi dari awal,”kata Perdana Menteri.

Read more...

Thursday, 7 July 2011

Roda kereta tarik Firaun ditemui dalam laut merah.

Masih ingat dengan kisah mukjizat Nabi Musa yang membelah laut merah dengan tongkatnya? Jika salah satu diantara anda menganggap kisah tersebut hanya merupakan dongeng belaka, sekarang mari kita simak tulisan dibawah ini.Seorang Arkeolog bernama Ron Wyatt (lihat di http://www.wyattmus eum.com/ron- wyatt.htm ) pada ahir tahun 1988 silam mengklaim bahwa dirinya telah menemukan beberapa bangkai roda kereta tempur kuno didasar laut merah. Menurutnya, mungkin ini merupakan bangkai kereta tempur Firaun yang tenggelam dilautan tsb saat digunakan untuk mengejar Musa bersama para pengikutnya.


Menurut pengakuannya, selain menemukan beberapa bangkai roda kereta tempur berkuda, Wyatt bersama para krunya juga menemukan beberapa tulang manusia dan tulang kuda ditempat yang sama.

Temuan ini tentunya semakin memperkuat dugaan bahwa sisa-sisa tulang belulang itu merupakan bagian dari kerangka para bala tentara Fir’aun yang tenggelam di laut Merah.

Apalagi dari hasil pengujian yang dilakukan di Stockhlom University terhadap beberapa sisa tulang belulang yang berhasil ditemukan,memang benar adanya bahwa struktur dan kandungan beberapa tulang telah berusia sekitar 3500 tahun silam,dimana menurut sejarah, kejadian pengejaran itu juga terjadi dalam kurun waktu yang sama.




Selain itu,ada suatu benda menarik yang juga berhasil ditemukan,yaitu poros roda dari salah satu kereta kuda yang kini keseluruhannya telah tertutup oleh batu karang,sehingga untuk saat ini bentuk aslinya sangat sulit untuk dilihat secara jelas.

Mungkin Allah sengaja melindungi benda ini untuk menunjukkan kepada kita semua bahwa mukjizat yang diturunkan kepada Nabi-nabiNya merupakan suatu hal yang nyata dan bukan merupakan cerita karangan belaka.

Diantara beberapa bangkai kereta tadi,ditemukan pula sebuah roda dengan 4 buah jeruji yang terbuat dari emas.Sepertinya, inilah sisa dari roda kereta kuda yang ditunggangi oleh Firaun sang raja.






Sekarang mari kita perhatikan gambar diatas,


Pada bagian peta yang dilingkari (lingkaran merah),menurut para ahli kira-kira disitulah lokasi dimana Nabi Musa bersama para kaumnya menyebrangi laut Merah. Lokasi penyeberangan diperkirakan berada di Teluk Aqaba di Nuweiba.


Kedalaman maksimum perairan di sekitar lokasi penyeberangan adalah 800 meter di sisi ke arah Mesir dan 900 meter di sisi ke arah Arab.
Sementara itu di sisi utara dan selatan lintasan penyeberangan (garis merah) kedalamannya mencapai 1500 meter.
Kemiringan laut dari Nuweiba ke arah Teluk Aqaba sekitar 1/14 atau 4 derajat, sementara itu dari Teluk Nuweiba ke arah daratan Arab sekitar 1/10 atau 6 derajat.


Diperkirakan jarak antara Nuweiba ke Arab sekitar 1800 meter.Lebar lintasan Laut Merah yang terbelah diperkirakan 900 meter.

Dapatkah kita membayangkan berapa gaya yang diperlukan untuk dapat membelah air laut hingga memiliki lebar lintasan 900 meter dengan jarak 1800 meter pada kedalaman perairan yang rata2 mencapai ratusan meter untuk waktu yang cukup lama, mengingat pengikut Nabi Musa yang menurut sejarah berjumlah ribuan? (menurut tulisan lain diperkirakan jaraknya mencapai 7 km, dengan jumlah pengikut Nabi Musa sekitar 600.000 orang dan waktu yang ditempuh untuk menyeberang sekitar 4 jam).

Menurut sebuah perhitungan, diperkirakan diperlukan tekanan (gaya per satuan luas) sebesar 2.800.000 Newton/m2 atau setara dengan tekanan yang kita terima jika menyelam di laut hingga kedalaman 280 meter.


Jika kita kaitkan dengan kecepatan angin,menurut beberapa perhitungan, setidaknya diperlukan hembusan angin dengan kecepatan konstan 30 meter/detik (108 km/jam) sepanjang malam untuk dapat membelah dan mempertahankan belahan air laut tersebut dalam jangka waktu 4 jam!!!sungguh luar biasa,Allah Maha Besar.

Read more...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP