Powered by Blogger.

Sunday 10 July 2011

Wow....UMI HAFILDA.. ANWAR BALUN SHAMSIDAR 20 KALI!!

Posted: Apr 12, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels: Anwar Ibrahim, PRU Sarawak, Umi Hafilda
66



UMI HAFILDA telah menggegar Bandar Kuching setelah membongkar kisah silam Anwar Ibrahim semasa memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri. Umi mendakwa Anwar telah menjalin hubungan seks secara serius bersama kakak iparnya Shamsidar sehingga menyebabkan beliau sakit mata melihat ketidaktentuan dan arah tuju Shamsidar yang semakin rakus. Umi yang berulang kali menasihati kakak iparnya itu bukan sahaja ditempelak, malah diugut untuk menahan Umi ke dalam ISA jika Umi melaporkan perlakuan sumbang Shamsidar kepada pihak yang bertanggungjawab.




Umi juga amat sedih melihat tindakan abangnya sendiri yang sanggup menggadai maruah isterinya sendiri semata2 mengejar harta kekayaan pada ketika itu. Azmin kata Umi seorang yang tidak mengenang budi kerana Tun Mahathir lah insan yang banyak membantu Azmin namun dirampas pula oleh Anwar yang 'tertarik' dengan Timbalan Presiden PKR itu. Umi juga mengatakan Anwar merupakan Bapa Rasuah ketika berada di dalam Kerajaan dan telah banyak melakukan penyelewengan termasuklah melibatkan peruntukan Kerajaan Pusat terhadap Negeri Sarawak.

Pendedahan Umi setakat hari ini hanya mendapat caci maki dari Anwar dan janji beliau untuk menyaman Umi Hafilda masih tidak kedengaran, membuktikan Anwar gusar dengan pendedahan Wanita tersebut.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP