Powered by Blogger.

Sunday 24 July 2011

SURAT UTK PM

RM100 Juta Dana Pinjaman untuk 607 Kampung (Baru) ???

Skim A : Pinjaman membiayai bayaran premium & memperbaharui tempoh pajakan tanah kediaman???

Skim B : Pinjaman perniagaan mikro???

Skim C : Pinjaman menaik taraf rumah???

Berapa banyak lagi yang perlu Kerajaan lakukan untuk mengambil hati orang Cina. Bukankah PRK selepas PRU 12 telah menunjukkan bahawa pengundi Cina sudah tidak menyokong BN walau bermacam & berbilion RM telah diperuntukan kepada kaum Cina.

Adakah kerajaan sedar bahawa semua ini sangat menghiris hati orang Melayu. Kera di hutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan.

Adakah Kerajaan pasti bahawa orang Melayu akan terus menyokong BN walaupun mereka terus disisihkan dan melihat dengan hati yang pedih bagaimana kerajaan menolong kaum minoriti yang telah menguasai ekonomi negara. Melayu bumiputra terpaksa menagih simpati... Menyedihkan...

Melayu juga ada maruah dan harga diri. Alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan.

Percayalah, MCA & Gerakan sedang menipu UMNO & BN. Pengundi Cina tidak akan kembali menyokong BN walau apa pun yang dipersembahkan kepada mereka. Inilah masanya bagi mereka untuk merobah lanskap politik negara & menjatuhkan Kerajaan Melayu.

Percayalah Perdana Menteri, berilah perhatian kepada orang Melayu. Perkasakan Pendidikan Melayu, Ekonomi Melayu, Sosial Melayu & perkasakan Islam sebagai Agama rasmi orang Melayu. InsyaAllah, Melayu termasuk Melayu UMNO, Melayu PAS, Melayu PKR mahupun Melayu DAP tidak akan teragak2 untuk memastikan kemenangan kepada calon2 Melayu.

Percayalah... Inilah sahaja cara & harapan untuk mengekalkan Kerajaan Melayu Islam di Tanah Melayu ini. Renung-renungkanlah....


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP